ג.5. טעויות נפוצות בפעולות עד תחילת הלמידה
חלק ג.5. טעויות נפוצות בפעולות עד תחילת הלמידה, שיטת צמצום הפערים המואץ (מבצע לימודי) שלב א', המופעלת בתכניות עמותת יכולות מיסודה של קרן רש"י, בשיתוף משרד החינוך, ובתכניות נוספות ואחרות.
האתר בבניה - טיוטא
נסים כהן
ג.5. טעויות נפוצות בפעולות עד תחילת הלמידה
פעולות – שלב א' |
טעויות נפוצות
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
טעות חמורה ונפוצה - ביצוע הכרזה ושיחות אישיות לפני
שכל הפעולות הקודמות התבצעו עד תום |
|
טעות מהותית וחמורה - כל הפעולות הנ"ל בוצעו, אולם, לא מגיעים לתוצאות בכל שלב
או שההנהלה והצוות לא מחוייבים, ובכל זאת מתקדמים לביצוע השלב הבא - הכרזה |
פעולות – שלב ב'
|
טעויות נפוצות
|
|
|
|
|
|
|
|
מורים לא מאמינים, לא מגובשים, אין תכנית דיסציפלינארית ובכל זאת ממשיכים... כי הזמן קצר....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© כל הזכויות שמורות לנסים כהן (1994), מפתח שיטת צמצום הפערים המואץ (מבצע לימודי).
ניתן להשתמש בתוכן דף זה ובשאר התכנים, באופן הוגן ונאות לשם סקירה, מובאות, למידה או הוראה, תוך הצגה ושמירה מלאה וברורה על הזכויות.
הפרת היתר זה בכל דרך, ו/או הצגה ו/או שימוש לצורך מסחרי או הפקת רווח כספי, אסורה והינה עבירה ע"פ חוק זכויות יוצרים, התשס"ח (2007).