דגמים של השתלמות צוות חד יומית
חיפוש
תקציר
תקציר - המשך
פערים ונשירה סמויה בישראל
א' - מדוע מרבית הנכשלים בבית הספר הינם בני המעמד הנמוך? רקע תיאורטי, גישה סוציולוגית
א.1. מבוא
א.2. התיחסות הגישה הפונקציונאליטית
א.3. התיחסות גישת הקונפליקט
א.4. התיחסות הפונקציונאליזם והקונפליקט להסללה
א.5. הסללה, תורשה, סביבה, תרבות ומריטוקרטיה
א.6. מודלים לרכישת סטאטוס, מוביליות ממסלולים קיימת?
ב' – התיאוריה: שחרור והצלחה לימודית מחודשת כתגובה מסתגלת
ב.1. ההקבצה הנמוכה – אוסף הכוחות המכשילים והמדכאים בה
ב.1.1.ההקבצה הנמוכה, הכוחות המדכאים בה - המשך
ב.2. התיאוריה וארבעת יסודות ההצלחה - שיטת צמצום הפערים המואץ (מבצע לימודי)
ב.3. התיאוריה - תוצאות צפויות בעקבות היישום
אסטרטגית השינוי
ג' - המבצע הלימודי - הפעולה הבסיסית
ג.1. עקרונות
ג.2. דגם של מבצע לימודי
ג.3. סדר פעולות עד תחילת הלמידה
ג.4. פעולות קבועות בתקופת הלמידה
ג.5. טעויות נפוצות בפעולות עד תחילת הלמידה
ד' - האצה שכבתית
ה' - שרשרת מבצעים לימודיים
ו' - השינוי המבני - שרשרת מבצעים לימודיים
ז' - שילוב מבצעים לימודיים ושינוי מבני
ז' - הכשרה והשתלמויות
קורס רכזים בסיסי
השתלמויות דו יומיות
השלמויות חד יומיות
השתלמות אדרבא-חד יומי
דגמים של השתלמות צוות חד יומית
ח' - עזרים דידקטיים ופדגוגיים
ט' - יתרונות וקשיים
ישומי השיטה מאז פיתוחה
תוצאות
השיטה במספרים
עתונות ותעודות הערכה
תודות
ביבליוגרפיה
יכולות פדגוגיה
שיטת צמצום הפערים המואץ (מבצע לימודי)
יכולות
גישה נחושה ומואצת לצמצום פערים לימודיים
תקציר
תקציר - המשך
עתונות ותעודות הערכה
תודות
אתר עמותת יכולות
בית
English